close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צילינדר לדלת רב בריח

מערכת שורשכא כסליו, תשפג15/12/2022

חשוב לציין כי תפעול והתקנה של חלקים קטנים ומדויקים כמו צילינדר דורשים מיומנות, ניסיון וידע של איש מקצוע. מומלץ להיעזר באיש מקצוע מוסמך שמתורגל בעבודה

תגיות:
צילום: pexels
האדם הממוצע מבצע מגוון עבודות תחזוק לבית ולרכב שלו, על מנת לשמור עליהם בטוחים ומוגנים ככל הניתן. הביטחון הראשון שלנו כדיירים בדירה שלנו הוא הדלת שלנו - כשזה מגיע לדלתות הבית שלנו, אנחנו רוצים את ההגנה הבטוחה והאיכותית ביותר. על מה אנחנו מדברים? על מנעולים לדלת. יש שפע של סוגים ודגמים למנעולי הדלתות, כאשר כל אחד מהם מספק מערך הגנה או תפעול שונה. צילינדר לדלת רב בריח הוא דרך שימושית באמצעותה ניתן להחליף הגנה לדלת ללא החלפת מנעול. מה זאת אומרת? אנחנו נסביר.

מה זה צילינדר לדלת?
צילינדר הוא מנגנון השימוש במנעול בסידור
צילום: pexels
מדויק של פינים שמאפשר סגירה ופתיחה של דלת. יש כל מיני סוגים של צילינדרים, כאשר האיכויות שלהם נמדדות לפי חומר, שימוש, רמת הגנה ומחיר. על מנת להתקין או להחליף צילינדר לדלת רב בריח מומלץ לקרוא למנעולן מקצועי שיבצע את הפעולה על הצד הטוב ביותר באופן מקסימלי וללא נזק לדלת.

איך מבצעים החלפת צילינדר?
תהליך החלפת מנעול הצילינדר אינו מורכב מידי, אך כולל מספר שלבים שחשוב לעקוב אחריהם בזהירות וביסודיות כדי לקבל תוצאה משביעת רצון:
• ביצוע הסרה עדינה של אבזור ההגנה הישן של הדלת – מנעול, צילינדר, בריח וחלקים נלווים.
• התאמה ובחירה מדויקת של צילינדר ומנעול חדשים, על פי צורך הדייר ונתוני הדלת הקיימת.
• בשלב הא מבצעים התקנה של המנעול החדש. יש לציין כי לא כל ציוד יתאים לכל מנעול, ולכן כדאי להיעזר באיש המקצוע שיסייע לכם להתקין התקנה מושלמת ומקצועית.

צילינדר לדלת רב בריח – הבטחון שלכם בידיים שלנו
חשוב לציין כי תפעול והתקנה של חלקים קטנים ומדויקים כמו צילינדר דורשים מיומנות, ניסיון וידע של איש מקצוע. מומלץ להיעזר באיש מקצוע מוסמך שמתורגל בעבודה ומגיע עם ציוד מתאים לביצוע העבודה. מנעול הדירה נמצא בשימוש לעיתים קרובות ולכן חשוף לשחיקה באופן תמידי, ויש לבדוק אותו בכל תקופה מסוימת. באופן כללי, מומלץ לבצע החלפה של צילינדר בכל מספר שנים, בגלל השחיקה שמורידה מהאיכות והיעילות שלו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה